اجرای برنامه های دهه فجر حول فضای مجازی 
اجرای برنامه های دهه فجر حول فضای مجازی 

اجرای برنامه های دهه فجر حول فضای مجازی 

ملیحه یونس زاده گفت: با توجه به وضعیت کرونایی شهر بنابراین برنامه های بزرگداشت دهه فجر در فضای مجازی برگزار می شوند.
شناسه خبر : 1146376 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به وضعیت کرونایی شهر بنابراین برنامه های بزرگداشت دهه فجر در فضای مجازی برگزار می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: نشست های روشنگری و بصیرتی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از این ویژه برنامه ها است که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مجموعه ای از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب کلیپ تهیه شده که از ابتدای دهه فجر تاکنون در فضای مجازی در حال انعکاس است.

یونس زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز کلیپ هایی با محتوای پیروزی انقلاب اسلامی به همت بچه مسجدی های عضو کانون تولید شده که روزانه در فضای مجازی منتشر می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت یادآور شد: در آستانه ورود به ایام الله دهه فجر مسجد و کانون متناسب با این ایام فضاسازی و آذین بندی شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به هجمه دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین بنابراین تصمیم گرفتیم از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره ببریم و به همین منظور این برنامه ها در حال اجرا هستند.

 

پایان پیام/ 586